Свята ” новий рік

Розповім, як ми з’їздили до санта клауса (йоулупуккі) в рованіємі в 2014 році. Була ця подорож запланована давно, і ось ми дозріли. Чоловік забронював будиночок недалеко від міста рованіємі, умовно недалеко, звичайно: -). Паспорти, візи, страховки були готові. Подарунки дітям теж, програма новорічних канікул і місця відвідування сплановані. Брали навіть метрову ялинку і ялинкові іграшки, лижі дітям, деякі продукти до нового року. Речей, загалом, багато, але все продумано, навіть з урахуванням ночівлі в іматрі, там ми зупинялися після проходження фінського кордону. Отже, ми вирушили на машині, належало подолати 1680 км з московської області до рованіємі. Їздили ми і раніше з дітьми чимало, але на таку відстань зважилися вперше, дітям 10 і 7 років.

По дорозі заїжджали в макдональдси, перекусити, та й туалети у них нормальні. Кордон пройшли швидко, в іматрі заночували, номер нормальний, без претензій.вранці рано виїхали далі, дорога наша пройшла через йоенсуу, там ми купили мікро-сімкарту для айпада, щоб був інтернет. Місто ми знали добре по минулій поїздці на курорт колі. На жаль, комп’ютер ми забули вдома і повертатися не стали, коли згадали, так що ця неприємність, в общем-то, була подолана, коли вставили сімку в планшет.коли під’їжджали до нашого котеджу, дорогу доводилося уточнювати у господарів. Нарешті, поїздка завершилася, в будиночку наш чекала затишна атмосфера і довгоочікуваний відпочинок.

Наш будиночок: снігу небагато, але він є, потім буде більше. У московській області взагалі снігу на новий рік не було.

Ми бачили навіть оленів, вони просто переходили дорогу з маленьким оленям, потім, побачивши машину кинулися в ліс, фото погане, правда. До речі, коли їхали назад, бачили лося, це вразило ще сильніше, громадина!

наш будиночок всередині, на мансарді мешкали діти.

Ось така бочка-сауна на березі озера поруч з будиночком.

Після облаштування почалася підготовка до нового року. Покаталися на лижах і льодянках, прогулялися по місцевості.

Зустріч нового року: подарунки знайдені і розпаковані.

Цукеркову ялинку робила сама, привезли з собою вже готову: -). Тортик з дітьми придумали.

Було у нас караоке, співали англійською мовою, хто як міг. У тата зі старшою донькою, звичайно, краще виходило.затопили камін, потім пішли на вулицю. Так ми зустріли новий рік!

Попереду поїздка до йоулупуккі, відвідування села санта клауса, санта парку, арктичного музею.