– карина, яка головна мета твоєї творчості? про що мрієш? “євробачення”, grammy?

– я вважаю, що артист, в першу чергу, несе слово. Важливо розуміти, для чого ти це робиш. Особисто я ставлюся до музики, як до інструменту допомоги. У житті трапляються різні ситуації, і багато хто шукає відповіді на свої питання в піснях. І якщо в цьому сенсі моя музика допомогла хоча б одній людині знайти відповідь на своє питання, значить, я все роблю не дарма. Я намагаюся ділитися своїм досвідом, він у мене такий же, як у всіх. Хтось впізнає себе в моїх піснях, хтось чує правильні слова, те, що йому необхідно.

“євробачення», «греммі», «пісня року», “золотий грамофон” знаходяться особисто для мене в одній ніші — це премії, які не говорять про те, наскільки хороша пісня або наскільки талановитий артист. Це, скоріше, про те, наскільки добре команда артиста змогла вибудувати відносини з тими, хто ці премії вручає. “євробачення” вже давно не про музику, це скоріше політичний конкурс, де не важливі пісні. Плюс цього шоу в тому, що там перевіряється стресостійкість, йде оцінка внутрішніх якостей. Можливо, слід прагнути отримати “греммі”, але в якихось солідних номінаціях.

Премії – не моя історія, я вважаю, що перемога в “пісні року «або» золотому грамофоні” — це не головна мета музикантів. Особисто для мене показник успішності-концерти, приватні заходи, касові виступи. Я, як артист, мрію про хороші пісні, великі співпраці, хоча, зізнаюся, після роботи з костянтином меладзе мріяти про щось дуже складно.

хто для тебе олексій романоф в першу чергу? продюсер, друг або близька людина? розкажи, як організувати роботу таким чином, щоб не втомитися один від одного і залишатися цікавими один одному.

– безумовно, льоша-близька для мене людина. У нас особливі відносини, в деякому сенсі, це константа, робота без вихідних і відпусток. Ми витратили кілька років, щоб досягти того рівня взаєморозуміння, який у нас є зараз. Я впевнена, що запорука будь — яких відносин — дружніх, робочих, батьківських-це вміння розмовляти і чути.

Як і всі, ми лаємося, бурчимо один на одного, сваримося і миримося — але в цьому немає нічого страшного, такі «живі» почуття надають особливий відтінок, нам ніколи не буває нудно, ми не дозволяємо один одному впадати в сплячку. Іноді нас запитують, чи не втомлюємося ми один від одного? швидше, ні. На літо ми зазвичай йдемо у відпустку – це особистий час для кожного з нас.

У наших з льошею відносинах поєднується багато векторів — робота, дружба, майже родинні почуття, духовна близькість — і будь-яка шорсткість в будь-який з цих сфер переноситься і на всі інші. Тут не виходить відокремлювати котлети від мух. Єдине рішення-розмовляти.

трек “джаз”, написаний костянтином меладзе, лідирував у багатьох хіт-парадах, ви плануєте нові роботи?

– я була б щаслива, якби у кості народилася ще одна пісня для мене. Ми дуже багато спілкуємося – про музику, про якісь життєві речі-ми завжди в контакті. Я можу порадитися з ним як зі старшим товаришем, як з другом, мудрою людиною. Це такі особливі, теплі взаємини, які завжди залишають шанс на народження чогось нового у творчості. Планувати тут неможливо-це не якась поїздка або прийом їжі, так що залишається тільки чекати і сподіватися, що це трапиться. Як каже йосип пригожин, виграє той, хто вміє чекати, а я за гороскопом телець — чемпіон з терпіння і очікування.

ти хотіла б зробити якусь “перезавантаження” своєї творчості або сценічного образу?

– ми зараз займаємося “докручуванням” деяких моментів-разом з льошею переглядаємо концертний трек-лист, розуміємо, де що потрібно доробити, розбираємося з костюмами, балетом, музикантами, колективом в цілому. Зі змін цього року-у нас з’явився новий хореограф, це помітно відбилося на настрої колективу.

Міняти сценічний образ ми не будемо — льоша досить консервативний в цих питаннях, завжди з обережністю ставиться до чогось нового.

– у тебе чимало робіт з іменитими композиторами. З ким з них було найскладніше працювати?

– з кожним і складно, і просто. У нас є жирні точки дотику, які дають опору у відносинах. Звичайно, трапляються і розбіжності в чомусь-і це нормально, всім ми різні люди.

З кісток меладзе потрібно мати велике терпіння-він дуже довго виношує пісню, довго її енергетично проживає. Він не пише по 10 пісень на день. Перший час я не розуміла, що потрібно почекати, не форсувати події. Хоча відразу було ясно, що з кісток ми одного поля ягоди. Відчуття спорідненості, душевної близькості були з самого початку.

Іра дубцова – дуже прямолінійна людина, з нею не потрібно вибирати форми — важлива суть. Так, вона може бути досить різка, може сказати щось, що я можу не так зрозуміти.

З льошею все було набагато складніше, але все ж він — всередині нашого з ним творчого процесу, а іра і костя — біля нього. У нас з льошею був дуже складний період притирань — у кожного з нас дуже непростий характер. У березні 2022 року буде п’ять років як ми працюємо разом.

у тебе вже є досвід співпраці з іриною дубцовою, розкажи про нього. Ти хотіла б зробити дуетний трек з нею?

– я до дуетів ставлюся дуже скептично, якщо це не історія, яка сталася сама собою. Той дует, який ми робимо зараз, дуже чесний, з артисткою, з якою ми записуємо пісню, у нас дуже зворушливі і теплі стосунки.

Може, одного разу з’явиться пісня, яку ми захочемо зробити дуетною історією з ірою. Але тут має все збігтися: і я, і вона повинні захотіти записати цей дует. Іру я просто обожнюю-вона все бачить по-жіночому, ми з нею як дві відьмочки-подружки (сміється).

яке для тебе найголовніше досягнення року, що минає?

– складно виділити щось одне. Було багато зрушень і в особистих відносинах, і в роботі. Напевно, головне досягнення-команда, яка сформувалася зараз. Якщо раніше були якісь шорсткості в колективі, то зараз є відчуття, що зібралися кращі друзі.

що побажаєш своїм шанувальникам і нашим читачам напередодні нового року?

– головне-здоров’я, це так важливо зараз, його не купиш ні за які гроші. Не забувайте про батьків — відвідуйте, заїжджайте, телефонуйте-цінуйте ці хвилини разом, вони набагато важливіше всіх наших справ і турбот. Нехай близькі будуть поруч, нехай всі будуть щасливі!

Wday.ru