Розвиток сучасних технологій сьогодні надає людині таку кількість можливостей, що розібратися у всьому цьому різноманітті практично неможливо. Якщо говорити, наприклад, про торгівлі, при першій же спробі знайти якийсь один-єдиний надійний спосіб придбання товарів неминуче опиняєшся на роздоріжжя безлічі доріг.


Розвиток сучасних технологій сьогодні надає людині таку кількість можливостей, що розібратися у всьому цьому різноманітті практично неможливо. Якщо говорити, наприклад, про торгівлі, при першій же спробі знайти якийсь один-єдиний надійний спосіб придбання товарів неминуче опиняєшся на роздоріжжя безлічі доріг.
Всі мої подруги і просто знайомі жінки останнім часом стали активно цікавитися такими поняттями, як «сток-центри» і «дисконт-центри одягу». Будучи великим консерватором у питаннях купівлі одягу, я спочатку скептично і без усякого інтересу ставилася до всіх цих новомодних видами торгівлі. Однак потім, трохи все-таки познайомившись з цими особливостями сучасного маркетингу, я раптом зрозуміла, що це, виявляється, дуже навіть цікаво.
Що таке «сток» і «дисконт» – сьогодні цікаво багатьом. У першу чергу такими питаннями задаються любителі модно і красиво одягатися, у яких з якихось причин немає можливості регулярно купувати брендові речі в дорогих бутіках. Саме для цієї категорії покупців і придумано таке поняття, як «сток».
Під стоком брендового одягу прийнято розуміти ті складські запаси товарів, які залишилися нереалізованими. Причому тут мається на увазі не ширвжиток аби якої якості, а саме брендовий одяг, тобто одяг елітних марок, відповідає всім міжнародним стандартам. Коли залишаються на складах такі нерозпродані запаси, вони до наступного сезону втрачають свою актуальність, тому попит на них відразу ж сильно падає. І елітні колекції ризикують перетворитися на відвертий баласт. Щоб цього не сталося, влаштовується банальна розпродаж одягу за цінами, в два, а то і в три рази нижче від тих, за якими ця одяг реалізовувалася в дорогих бутіках. У Росії сьогодні такі способи придбання елітного одягу пропонують багато інтернет-ресурси. Є, наприклад, стік європейських фірм оптом http://modnasprava.ru/, які пропонує компанія «Modnasprava».
Раніше під словом «сток» малася на увазі або зовсім вже залежалась одяг або одяг, що має явні дефекти. Сьогодні стоковий одяг може навіть цілком відповідати нинішній моді.
Враховуючи той факт, що в Росії будь-які модні віяння приходять, як правило, із запізненням на 1-2 сезону, то при покупці стокового одягу європейських брендів можна, як не дивно, все-таки трохи обігнати модні тенденції «московського часу». Такий одяг в російських магазинах дуже легко відрізнити від будь-яких інших видів товарів за наявності європейських цінників. На цій одязі можна знайти ціни не тільки в євро, але і в англійських фунтах стерлінгів, швейцарських франках, датських кронах і т. д.